Sylwestrowy Rejs po Bałtyku na Jachcie – Wyjątkowy Sposób na Powitanie Nowego Roku

Sylwestrowy Rejs po Bałtyku na jachcie, pod żaglami to niezwykłe doświadczenie, które połączy wspaniałą zabawę sylwestrową z fascynującą podróżą morską. To idealna opcja dla osób, które marzą o nietypowym sposobie spędzenia Sylwestra. W tym artykule opowiemy o tym, dlaczego warto wybrać się na Sylwestrowy Rejs po Bałtyku na jachcie, pod żaglami, i co możesz się […]

Sezon żeglarski zimą na Morzu Śródziemnym: Jak cieszyć się morzem poza sezonem letnim

• 3 października, 2023
  • Piotr Skrzyniarz

Sprawdź naszą propozycję karnawałową: Karnawał w Wenecji na Katamaranie Morze Śródziemne jest niewątpliwie jednym z najlepszych miejsc do żeglowania w Europie. Z ponad 20 krajami, które mają wybrzeże nad Morzem Śródziemnym, obszar ten obfituje w wyspy i zapierające dech w piersiach krajobrazy do podziwiania. Jednak większość żeglarzy i turystów odwiedza go tylko latem, doświadczając jedynie […]

Żeglarstwo w centrum Warszawy jest możliwe! Żaglówka w centrum stolicy

• 12 lipca, 2023
  • Piotr Skrzyniarz

Spis Treści Wprowadzenie Warszawa, jako stolica Polski, nie kojarzy się zwykle z żeglarstwem. Jednak dzięki malowniczym brzegom Wisły, miłośnicy żeglarstwa mogą cieszyć się tym sportem również w samym sercu miasta. Żaglówka w centrum Warszawy to niezwykłe doświadczenie, które łączy piękno natury z dumną historią stolicy. 1. Żeglarstwo w Warszawie: Historia i tradycja Warszawa ma długą […]

Grecja 2021 – Nasza wielka grecka wyprawa

• 9 czerwca, 2023
  • Paula Grzegory

Kiedy pierwszy raz zaproponowałam rejs w ciepłych krajach, Piotr tylko skrzywił się z przekąsem, wszak jako wiking północnych mórz niezbyt był przekonany do tej idei. Po kilku rozmowach jednak zaaprobował pomysł wypłynięcia w rejs po wyspach Grecji. Tym samym szybko przeszliśmy od planu do jego realizacji. Wszystko zostało logistycznie zaplanowane, powstała wstępna trasa rejsu, wyczarterowaliśmy jacht i zebraliśmy super załogę.

Żeglowanie po Bałtyku z Zuch Załogą – dlaczego warto?

Wakacje nad morzem to marzenie wielu ludzi. Dla tych, którzy uwielbiają aktywny wypoczynek, żeglowanie po Bałtyku z Zuch Załogą może być niezapomnianym doświadczeniem. W artykule omówimy, dlaczego warto wybrać się na taki rejs i co można zyskać dzięki temu doświadczeniu.

Potop polski na ziemiach szwedzkich czyli nasza wyprawa Kalmarsundem

• 17 września, 2022
  • Kuba Szeluga

Moje plany rejsowe na rok 2022 ukształtowały się już w grudniu ubiegłego roku i tak naprawdę obejmowały większość Skandynawii. Punktem wspólnym dla wszystkich rejsów były wizyty na ziemiach szwedzkich przy czym pierwszy rejs obejmował tylko je z racji faktu, że planem było okrążenie Olandii poprzez Kalmarsund. Pierwotnie w założeniu było również zawitanie na Gotlandię ale […]

W pierwszy rejs morski

Postanowiłem popełnić ten wpis, ponieważ po publikacji info o moich rejsach na 2022 rok zalała mnie fala wiadomości w stylu „ja chcę, ale…”. Wasze obawy były różne, więc postanowiłem zebrać wszystko w całość i w jednym miejscu (przynajmniej z grubsza) rozwiać część wątpliwości. Lecimy więc po kolei. Ale ja mam chorobę morską. OK. I zapewniam […]

Kierunek – wschód! Tam musi być jakaś cywilizacja.

• 22 listopada, 2021
  • Kuba Szeluga

Pomysł na rejs do Kłajpedy i Lipawy zrodził się w mojej głowie już na początku roku. Teoretycznie załogę miałem już zebraną, choć jak się okazało teoria sobie, a rzeczywistość sobie. Dwa tygodnie przed planowanym terminem z całej załogi ostali się tylko kapitan i Karolina. Obsada minimalna niby była ale dłuższy rejs w takim składzie, to […]

Męski Rejs Niepodległości 2021

• 16 listopada, 2021
  • Piotr Skrzyniarz

Darłowo – Karlskrona – Hammerhavn – Christiansø – Nexø – Darłowo 10-14 Listopada 2021 Najlepsze podsumowanie tego rejsu to: 307 NM żeglugi w wyborowym towarzystwie i słowa: Nie wiem czy Wam mówiłem ale podoba mi się tu. Czuję, że odnoszę korzyść. Kędzior, jakieś 15 tysięcy razy w ciągu czterech dni Przez wiele lat całorocznego pływania […]

To the Hel and back

• 26 października, 2021
  • Kuba Szeluga

Dobre złego początki? Plan na ten weekend był bardzo przyjemny czyli pływanie po Zatoce Gdańskiej (do której mam wyjątkowy sentyment) i rejs na Hel. W skład załogi weszli Monika, Karolina, Marek i ja z czego dwójka doświadczonych żeglarzy, a pozostała dwójka dopiero nabierała morskich szlifów. Ostatnia osoba stawiła się na burcie w piątek o 1700. […]

Zuch Załogowe Pożegnanie Sezonu 2021 [WIDEO i GALERIA]

• 18 października, 2021
  • Piotr Skrzyniarz

Jeziorak, Iława – Chmielówka – Makowo – Iława Trzy dni wspaniałej zabawy, cudnej pogody, grania, śpiewania i przede wszystkim żeglowania. Mieliśmy na pokładach kilka gitar, akordeon i bębenek i czworonożnego przyjaciela:) . To wszystko stworzyło niesamowity klimat rejsu!!! Oby więcej takich pożegnań! A już wczesna wiosną zapraszamy na powitanie nowego sezonu. NIECH OBRAZ PRZEMÓWI: Relacja […]

O tym jak troje Zuchów jacht ratowało…

• 14 października, 2021
  • Kuba Szeluga

Dawno, dawno temu W zasadzie nie tak dawno bo historia ta miała miejsce zaledwie dwa miesiące temu, a zaczęło się od pokrzyżowanych przez awarię jachtu planów rejsu w kierunku południowej Szwecji. Niestety jak to w żeglarstwie nierzadko bywa plany planami, a rzeczywistość sobie co finalnie zamieniło się w kolejną ciekawą przygodę. Jako Zuch z krwi […]

Majówkowy Rejs po Morzu Bałtyckim

• 10 maja, 2021
  • Piotr Skrzyniarz

Majówka 3.05.2021-8.05.2021 Ten pierwszy wiosenny długi weekend, na który większość ludzi planuje krótki urlop. Tak było też z nami, zorganizowaliśmy rejs, na który popłynęli z nami znajomi, był Toruń, Poznań, Rzeszów i Warszawa (multimiastowo☺). I ETAP Gdańsk – USTKA Po zakupach, zaształowaniu z Górek Zachodnich wyruszyliśmy po 12, obraliśmy kierunek na Hel, przy spokojnym Morzu […]

Sobotni Rejs po Jeziorze Chełmżyńskim

• 22 kwietnia, 2021
  • Piotr Skrzyniarz

Co robić w wolną sobotę w Toruniu i okolicach Torunia?? 30 minut drogi i jesteś nad jeziorem Chełmżyńskim – akwenie w sam raz na jeden dzień. Po piątkowym grillu z przyjaciółmi postanowiliśmy wykorzystać sobotę na pływanie. Startowaliśmy z przystani Włókniarz, było fenomenalnie, poniżej krótka fotorelacja:

Noworoczny rejs po Zatoce Gdańskiej

• 5 stycznia, 2021
  • Piotr Skrzyniarz

Po dwóch miesiącach od zakończeniu sezonu 😉 wypłynęliśmy na Bałtyk. Nasza trasa uwarunkowana była zajęciami online – pływaliśmy głównie w obrębie dobrego zasięgu. Rozpoczęcie Sylwestrowego Rejsu po Bałtyku Rejs rozpoczęliśmy w przystani NCŻ górki zachodnie na S/Y MIGOTKA. Po zaokrętowaniu i zakupach, odbyło się szkolenie z zakresu obsługi, bezpieczeństwa i życia na jachcie, następnie wypłynęliśmy […]